Saturday, January 9, 2010

Missing'...

Love makes all the difference in the world

and you makes all the difference in my life,

every minutes of everyday,

you're the one I'm thinking of

and every single moment feel special.

Where you go ?

I miss you so...

’Lately 一直会有想念某人的感觉

原来想念 是一种 有点 酸酸刺刺的 感觉

是一种 很玄 的东西 很不好受

然后就会变得很安静 不想说话 就静静的

不想想她那么多 却又不知不觉 想她 好多好多’


但我觉得我放了好一些

我也没发了 因为我觉得没有这个必要

最重要的是她快乐 无忧无虑 那我也替她高兴了

“要好好的照顾自己,别每天熬夜“


Well, am going to sleep now.
Going back to Klang later afternoon.
I think I will more concentrate on my studies without my computer.
Tadaaa. Have a nice day
^______^




No comments: